Takaisin

Usein kysytyt kysymykset (FAQ)

Lue kaikki kysymykset ja vastaukset alla

Kysymykset ja vastaukset on jaettu aiheittain, jotta voit löytää helposti vastauksen kysymykseesi. Klikkaa plussaa (+) lukeaksesi vastaus kysymykseen.

    • Voit lopettaa Hairlust-tuotteiden käyttämisen milloin tahansa, mutta tällöin emme voi taata saavutettujen tulosten pysyvyyttä.

    • Pääasiallinen ero HairLust Growth Formula Gummies ja Tablets-vitamiineilla on se, että sokerittomat Gummies viinikumivitamiinit soveltuvat heille, jotka eivät pidä pillereiden nielemisestä. Suurin ero näiden valmisteiden kohdalla on tapa, miten ne otetaan. Valmisteiden useimmat ainesosat ovat yhtäläiset. Hair Growth Formula Tablets -vitamiinit ovat kuitenkin hieman vahvempia, sillä ne sisältävät hieman vahvempia pitoisuuksia mm. piioksidia ja aminohappoja. Tärkeintä molempien valmisteiden käytössä on niiden käyttäminen säännöllisesti.

      Molemmat tuotteet ovat vegaanisia, laktoosittomia sekä gluteenittomia.

    • HairLust-tuotteet eivät sisällä ainesosia, jotka ovat haitallisia raskauden tai imetyksen aikana. Kuitenkin, kuten monien muidenkin elintarvikkeiden ja ravintolisien kohdalla, on hyvä konsultoida lääkäriäsi ennen käyttöä, mikäli olet epävarma lisäravinteiden käytöstä.

      Raskausaikana ja imettäessä tulee kiinnittää erityistä huomiota ravintolisien käyttöön, eikä useita ravintolisiä tule syödä samanaikaisesti, sillä suuret annokset A- ,D-, E- ja K-vitamiineja voivat aiheuttaa lieviä sivuvaikutuksia. Mikäli olet epävarma, kysy asiasta esimerkiksi neuvolakäynnillä.

    • Riippuu paljon ravintolisästä. Voit esimerkiksi ottaa hyvin kalaöljyä ja magnesiumia samanaikaisesti ravintolisiemme kanssa. Emme kuitenkaan suosittele syömään muita multivitamiiniravintolisiä samanaikaisesti kun syöt HairLust-ravintolisiä, sillä liiallinen tiettyjen rasvaliukoisten vitamiinien käyttö voi aiheuttaa lieviä sivuvaikutuksia. Mikäli olet epävarma, voitko syödä muita ravintolisiä samanaikaisesti HairLust-ravintolisien kanssa, suosittelemme kysymään asiasta lääkäriltä.

    • HairLust on suunniteltu tukemaan hiusten kasvua, ei muuta kehon karvoitusta. Muun kehon karvoitusta säätelevät hormonit sekä geenit, joten ravintolisät eivät lisää luonnollisen karvoituksesi määrää. Osa asiakkaistamme kuitenkin raportoi ravintolisien vaikuttavat positiivisesti sekä ihoon, että kynsiin. Suurimmaksi osaksi vaikutus näkyy kuitenkin hiuksissa.

    • Suurin osa tuotteistamme tuotetaan Tanskassa, mutta meillä on tuotantoa myös muualla EU:ssa sekä Aasiassa. Kaikki tuotteemme valmistetaan tarkasti valittujen valmistajien toimesta, joten tuotteet täyttävät varmasti kaikki suomalaiset ja eurooppalaiset laatuvaatimukset sekä -standardit. On tietysti tärkeää huomioida logistiikan vaikutukset tuotteiden valmistuksessa, ja yritämmekin kaikin mahdollisin keinoin minimoida vaikutusta, joka tuotteidemme valmistuksella on maapalloon. Emme kuitenkaan halua tehdä kompromisseja tuotteiden laadun suhteen, minkä vuoksi olemme päättäneet hajauttaa tuotantoa hieman eri puolille maailmaa.

    • Saat tilausvahvistuksen sähköpostitse, kun tilauksesi on vastaanotettu. Tilausvahvistus sisältää tilausnumerosi, ja se lähetetään sähköpostiosoitteeseen, jonka annat tilausvaiheessa. Jos et ole vastaanottanut tilausvahvistusta tilauksen jälkeen, tarkista roskapostikansiosi.

      Mikäli tilausvahvistus ei ole myöskään roskapostin joukossa, olethan yhteydessä asiakaspaveluumme info@thehairlust.fi, ja kerro tilauksessa oleva nimesi, sähköpostiosoitteesi sekä puhelinnumerosi. Joskus tilauksen yhteydessä annetussa sähköpostissa on esimerkiksi kirjoitusvirhe, jonka voimme helposti korjata, jolloin saat tilausvahvistuksen oikeaan osoitteeseen.

    • Veloitamme rahat tililtäsi, kun tilauksesi on pakattu ja lähetetty eteenpäin varastoltamme. Saat tällöin sähköpostitse toimitusvahvistuksen, joka sisältää muun muassa paketin seurantatiedot.

      Voit seurata lähetystäsi seurantatunnuksella, kun se skannataan Suomessa Postin omassa käsittelykeskuksessa.

    • Mikäli sairastut, olet lomalla tai et muun syyn vuoksi ehdi noutaa pakettia, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme mitä pikimmiten info@thehairlust.fi.

      Mikäli pakettisi on jo lähtenyt takaisin lähettäjälle, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme, niin voimme selvittää asian.

    • Seurantalinkki toimii vasta, kun lähetyksesi on saapunut Suomen Postille, ja se on skannattu Postin omassa lajittelukeskuksessa.

      Siihen asti seurantatunnuksen mukaan paketti ei ole saapunut Postille, eikä tilausta voida seurata. Eli pakettisi saattaa hyvinkin olla matkalla, vaikka seurantatunnus ei toimi.

      Jos näet seurannasta, että pakettisi on menossa väärään osoitteeseen tai jos seurantatunnus ei ole päivittynyt yli 8 arkipäivään, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.

    • Jos huomaat seurantatunnuksesta, että lähetyksesi ei ole liikkunut päiviin etkä saa siitä uusia tietoja, voi olla, että se on kadonnut systeemistä tai jo saapunut pakettiautomaattiin.

      Mikäli näin käy, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme tai Postiin.

    • Paketteja säilytetään viikon ajan pakettiautomaatissa, jonka jälkeen ne palautuvat lähettäjälle. Ensimmäisestä saapumisilmoituksesta sinulla on siis 7 päivää aikaa noutaa pakettisi. 

      Näet viimeisen noutopäivän myös seurantalinkistä eli voit sen vielä sieltä tarkistaa. 

    • Kun ostat tuotteen thehairlust.fi-osoitteesta, on sinulla 14 päivän oikeus palauttaa tuotteesi. Pakkaukset tulee palauttaa avaamattomina ja tuotteet täysin käyttämättöminä. Tuotteiden hinta hyvitetään asiakkaalle, kun tuotteet ovat saapunut takaisin, ja ne on todettu hyväkuntoisiksi.

      Palautukset lähetetään osoitteeseen: HairLust ApS, Langebrogade 1D,
      1411 København K, Denmark. Palautuksesta koituvat kulut ovat asiakkaan vastuulla. 

      Mikäli jätät pakettisi noutamatta ja se palautuu takaisin varastollemme, veloitamme kuljetus- ja palautuskustannuksista 10€:n suuruisen maksun, joka vähennetään hyvityksen määrästä.

      Palautuksista ja noutamattomista paketeista tulee aina ilmoittaa asiakaspalveluumme osoitteessa info@thehairlust.fi.

    • Mikäli haluat peruuttaa tilauksesi, ole välittömästi yhteydessä asiakaspalveluumme info@thehairlust.fi, niin voimme yrittää järjestää asian.

      Tieto tilauksista lähtee varastollemme nopeasti, ja paketit lähetetään usein jo saman päivän aikana. Jos tilaus on jo lähetty, sitä ei voida peruuttaa. Tämän vuoksi emme voi taata, että tilaus on mahdollista peruuttaa. 

      Mikäli et halua tuotteita, jotka on jo lähetetty, voit palauttaa ne omakustanteisesti tai jättää paketin noutamatta.

    • Mikäli haluat vaihtaa tuotteesi toiseen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme info@thehairlust.fi.

    • Mikäli olet vastaanottanut väärän tuotteen tai saanut viallisen, vahingoittuneen tai rikkinäisen tuotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme info@thehairlust.fi. Asian selvittämisen nopeuttamiseksi laitathan sähköpostiin myös tilausnumerosi ja sähköpostiosoitteesi. Liitä mukaan myös kuva vaurioituneesta tuotteesta, ja sanallinen kuvaus viasta, jotta voimme antaa sinulle selkeät ohjeet, kuinka toimia.

    • Kun ostat lahjakortin HairLust-sivuilta, saat sen suoraan sähköpostiisi muutaman minuutin kuluttua tilaamisesta. Jos lahjakortti tulee lahjaksi, voit esimerkiksi tulostaa sähköpostin tai lähettää sen edelleen lahjan vastaanottajalle.

      Kirjoita sähköpostiosoitteesi tilaukseen huolellisesti, jotta lahjakortti lähetetään oikeaan sähköpostiosoitteeseen.

      Lahjakortissa on henkilökohtainen koodi, joka syötetään nettisivuillamme tilausvaiheessa sille varattuun kenttään. Kun koodi on syötetty oikein, alennus annetaan tilauksesta automaattisesti. Mikäli korttia ei käytetä kokonaan, voi sitä käyttää uudestaan seuraavalla ostokerralla.

      Lahjakortti on voimassa 2 vuotta ostohetkestä.

    • HairLust järjestää harvoin alennusmyyntejä ja hyviä tarjouksia ei kasva puissa. Mutta silloin tällöin erikoistilaisuuksien yhteydessä jaamme alennuskoodeja tai lisäämme hyviä tarjouksia nettisivuillemme. Lue täältä, kuinka saat tarjoukset ja alekoodit ensimmäisten joukossa.

Löysitkö sen mitä etsit?

Ota yhteyttä

Näe asiakaspalvelun aukioloajat ja ota meihin yhteyttä